Wednesday, January 11, 2012

Charles Bukowski ´Naised´

Dee Dee teadis, et see, mis inimesega juhtub, on sama, mis juhtub kõigi inimestega. Me elud on üsna sarnased, kuigi meile meeldib mõelda, et oleme teistest erinevad. Mulle hakkasid nad kohe vastu. Passivad seal üleolevate nägudega ja üritavad targad välja näha. Nad nullisid üksteist. Kirjaniku jaoks on kõige hullem, kui ta tunneb teist kirjanikku, või veel hullem, kui ta tunneb paljusid kirjanikke. Kärbsed ühe sitahunniku otsas.

*

Ilusad naised tahavad harva muljet jätta, et nad kellegi omad on. Mul oli piisavalt naisi olnud, ma teadsin seda. Ma lasin neil olla, nagu nad olid, ja armastus oli minu juures harv ja kauaoodatud külaline. Ja kui ta tuligi, siis jumalast valedel põhjustel. Inimene väärib lihtsalt teinekord armastust tagasi hoidmast ja laseb ta lendu, sest see ju kipub lendu. Ja siis on inimene tavaliselt omadega pigis.

*

Kui Richard Burtonilt küsiti, mida ta eelkõige naises otsib, ütles ta: ´Naine peaks vähemalt kolmkümmend aastat vana olema.´

*

Lõppude lõpuks on iga inimese elu ootamine. sa ootad ja ootad - ootad, et saaks haiglasse, ootad et arst tuleks, ootad torumeest, ootad hullumajja minekut, ootad, millal vangi pannakse ja ootad vana vikatimeest ennast.

No comments: